مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-29سياسي

روزانه 180 تن زباله در شهر نجف جمع آوری می شود 


رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: روزانه بالغ بر 180 تن زباله از خیابان های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع آوری می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم زوکی نژاد با بیان اینکه عمده تمرکز و محور فعالیت های شهرداری مشهد مقدس در ایام اربعین حسینی (ع)، حوزه خدمات شهری است، اظهار کرد: حدود نیمی از هزار نفر نیروی اعزامی به این کشور را پاکبانان عزیز و زحمتکش تشکیل داده اند که به صورت 24 ساعته در حال تنظیف و رفت وروب خیابان های منتهی به حرم مطهر امام علی (ع) هستند.

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: با تدابیری که اندیشیده شده و بر اساس برنامه زمان بندی، خدمت رسانی نیروها در شهر نجف اشرف از روز شنبه، چهار شهریورماه آغاز شده که باید از هماهنگی و همراهی شهرداری شهر نجف نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی افزود: روزانه 17 کیلومتر از معابر اصلی شهر نجف به همت پاکبانان مشهدی رفت و روب می شود که مساحتی در حدود 750 هزار مترمربع می شود.

زوکی نژاد تصریح کرد: روزانه بالغ بر 180 تن زباله از خیابان های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع آوری می شود.

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس افزود: علاوه بر این، پلاستیک های زباله نیز در معابر جهت استفاده زائران جانمایی شده و در ساعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 180 تن زباله در شهر نجف جمع آوری می شود 

روزانه 180 تن زباله در شهر نجف جمع آوری می شود